نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

نهال شیرین زبونم

1394/5/24 3:14
نویسنده : مامان الی
644 بازدید
اشتراک گذاری

قصه دنیای شیرین نهال رسیده به اینجایی که نهال جون زبونش حسابی باز شده و داره با شیرین زبونی هاش من و باباش رو دیوونه میکنه. این دختر کوچولو اینقدر با ناز حرف میزنه که گاهی وقتا میخوام بخورمش. مخصوصا وقتی که برای به دست آوردن دل من جلوم وای میسته و میگه الهاااااااااااااام.(درست با همین شدت).همیشه دلم میخواست که اسمم رو صدا بزنه و نگه مامان. وقتی بهم میگه الهام قند تو دلم آب میشه.البته به باباش هم تا حالا نگفته بابا ،میگه دابود.

صبح وقتی از خواب پا میشه تا چشمش به من میوفته میگه سلام ،خوب خوابیدم.

خونه ما حالا دیگه یه منشی داره .تلفن ثابت و موبایلهای ما نهال جون پاسخگو هستن.البته تمام اتفاقات رو هم گزارش میدن.بخصوص اگه مامان من پشت خط باشه.الهی بمیرم براش همش بهش میگه مامان شه شه خواهش میکنم بیا تو .این کلمه خواهش میکنم رو واقعا نمیدونم از کجا یاد گرفته. خ.اهش میکنم غذا درست نکن،خواهش میکنم تمیز نکن ،خواهش میکنم بازی کنیم .....

وقتی میخوام لباس تنش کنم میگه اینو دوست ندارم تنگه . حتی رو لباس پوشیدن من هم نظر میده. بخصوص روی شال و روسری. وقتی میریم بیرون خودش کفشی که دوست داره من بپوشم رو در میاره و میگه این قشنه

وقتی باهم دعوامون میشه بهم میگه بورو دختره زشته. وقتایی هم که باهم دوستیم خودش رو برام لوس میکنه و میگه عزیزم ،جیگرم ، ملوسم خوشگلم(حرفهایی که خودم بهش میزنم)

خدود 15 تا کلمه انگلیسی رو هم بلده .اینقدر سریع یاد میگیره که واقعا متعجب هستم. گاهی اوقات هم با خودش اینجوری تکرار میکنه : خورشید   سان،سیب   اپل،گربه    کت و ....

یه بار براش یه جعبه مداد رنگی خریده بودم تا درش رو باز کرد گفت او ما گاد. نزدیک بود سکته کنم .چند بار ازش پرسیدم .بازهم تکرار کرد .فکر کنم از روی فیلمهای موبایلم یاد گرفته باشه

شکلهای هندسی دایره بیضی مربع مستطیل مثلث و اوزی دو بلده. سی دی های کودک من (بی بی انیشتین) رو که چند وقت پیش خریده بودم ،حالا خیلی دوست داره.

یه وقتایی که بهش بستنی یا شکلات میدم بهم میگه خوشحالم .حتی اسم شکلاتش رو هم میگه،در یخچال رو باز میکنه . میگه نانی بده

موقع بیرون رفتن میگه کرم بزنم ؟ که منظورش ضد افتابه

تازگی ها غیر رقصیدن به خوانندگی هم علاقه داره

برای خودش اهنگ میزاره و میرقصه

تا استیکر زدم به دیوار اتاقش گفت زشته دوست ندارم و شروع کرد به کندنش

وقتی برای شام میریم بیرون حوصله نشستن نداره میگه بگو پلو بیارن ،گاهی خودش میره سراغ گارسونها

این همه عکس های آتلیه نهال جون که در تاریخ 5/ 3/ 94 ازش گرفتم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

همراه رایانه
24 مرداد 94 8:26
همراه رایانه مرکز پاسخگویی به سوالات رایانه ای تلفن :9099070345 www.poshtyban.ir
مامان آتریسا
24 مرداد 94 13:25
قربونش برم الهی .دلم براش خیلی تنگ شده .قربون شیرین زبونیاش البته الهام جون راه دور نرو به مامان خوش صحبت وشیرین زبونش رفته دیگه اگه غیرازاین بود بایدشک میکردیم.امیدوارم همیشه خوش وسالم وسلامت باشید.این آرزوی قلبی منه.لپاشو محکم ببوس که بگه آخ
مامان الی
پاسخ
قربون تو دوست خوبم برم.من بیشتر دلم هوای تو آتریسا جونم رو کرده. از لطفتت ممنونم عزیزم