نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

28 ماهگی نهالم

1394/7/8 6:43
نویسنده : مامان الی
864 بازدید
اشتراک گذاری

دخترک شیرین زبون و ناز نازی من به سرعت برق و باد داره بزرگ میشه .از این بزرگ شدن هم خوشحالم و هم

کمی دلگیر...

چند روز پیش که مشغول نظافت و تمیزکاری خونه بودم ،وقتی کارم با جارو برقی تمام شد ، رفتم سراغ شیشه

پاک کن و تمیز کردن میز تلوزیون و سایر میزهای شیشه ای که پر از لکه های کمرنگ و پررنگ انگشتهای نهال بود.

برای لحظه ای خودم را در چند سال آینده تصور کردم که میزها تمیز و بدون لک و رد انگشت نهال هست،ناگهان از

تصویر بزرگ شدن نهال دلم لرزید. رفتم پیشش و بغلش کردم و شروع کردم به بوسیدن دستهای کوچولوش و

بهش گفتم یه روز دلم برای لک و جای انگشتهات روی تمام میزهای شیشه ای تنگ میشه. پس حالا که تو این

مرحله هستی بیشتر قدر این روزها رو میدونم

دستمال و شیشه پاک کن رو کنار گذاشتم و یه تصمیم مهم گرفتم....تصمیم گرفتم این لکه ها و این کودکی

شیرین رو بیشتر قدر بدونم

دخترم خیلی ماکارونی دوست داره ،مثل همه بچه ها ....

خیلی هم دوست داره عروس بشه،میره لباس منو میاره و میگه الهام جون منو عروس میکنی؟؟؟

الهی قربونش برم تازگیها با عکس سلفی آشنا شده ،دیگه کارشه دوربین موبایل رو میاره میگه بیا عکس بگیریم...

اینهم چندتا عکس من و نهالم (البته مجبور شدم از خودم بگذرم!!!)

با ارزوی سلامتی و شادی برای همه نی نی ها........

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

همراه رایانه
8 مهر 94 8:11
همراه رایانه بهترین گزینه حل مشکلات کامپیوتری اگر در مواجه شدن با سخت ترین مشکلات کامپیوتری نیاز به همراهی دارید همراه رایانه بهترین گزینه برای اسان نمودن مشکلات کامپیوتری شماست ، همراه رایانه مرکز پاسخگویی شبانه روزی مشکلات کامپیوتری دارای کارشناسان مجرب در زمینه های نرم افزاری سخت افزاری وموبایل می باشد. تماس از طریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099070345