نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

اتاق یه فرشته

1393/3/7 12:35
نویسنده : مامان الی
393 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولو

نهال جونم وقتی تو رو به عنوان یه فرشته خطاب میکنم ،اینقدر احساس سبکی خوبی بهم دست میده که از وصفش عاجزم.درست مثل این میمونه که تو آسمون در حال پروازم.

خدارو شکر میکنم  من رو لایق این دونست که منم تو خونم یه فرشته داشته باشم تا خدا رو از نزدیک لمس کنم

باهاش دردودل کنم.باهاش بخندم وگاهی هم گریه کنم.

عزیزدلم من برات تو خونم یه حریم خصوصی درست کردم .یه اتاق که لایق یه فرشته پاکی مثل تو باشه

از خدا میخوام همیشه شاهد رشد وبالندگی تو باشم.همیشه سالم وسرحال باشی دختر نازنینممحبت

 

 

 

       

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان شینا
7 خرداد 93 12:42
اتاقت خیلی قشنگه به سلامتی ازش استفاده کنی
مامان الی
پاسخ
مرسی خاله مهربون.تشریف بیارید در خدمت باشیم.
مامان آتریسا
12 خرداد 93 9:39
قربون خودش واتاق قشنگش
مامان الی
پاسخ
مرسی خاله جونم.اومدی تهران مارو فراموش نکنیاما منتظرتونیم.