نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

خدای میزبان،نهال میهمان

1393/4/8 14:25
نویسنده : مامان الی
592 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عروسکم

ماه رمضانت مبارک

این دومین سالیه که باهم میریم تا روی ماه خدا رو ببوسیم

امسال تو همدم وهمنشین سفره سحر وافطارمی

امسال میخوام با هم خرما به دهن بگیریم و بگیم اللهم لک صمنا

امسال با هم دعای مجیر وافتتاح میخونیم،با هم قرآن ختم میکنیم

با هم قرآن سر میگیریم

دلم میخواد شیرینی این ماه تو وجودت نقش ببنده وهر سال با اومدن ای ماه تنت بلرزه برای بندگی خدا

دلم میخواد هر وقت صدای ربنا رو میشنوی از خود بیخود بشی و آماده بشی برای عشق بازی با خدا

نهالم

این شبها وروزها خدا خیلی نزدیک است و من از عمق وجودم دلم را به او سپرده ام 

صدایش کردم وبرای تو

برای قلب زیبایت،برای آرزوهایت به درگاهش دعا کردم

ودر قلبم یقین دارم دعاهایم اثر دارد

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان شینا
9 تیر 93 16:31
نماز روزه هاتون قبول باشه سیزده ماهگی دخملی هم مبارک باشه
مامان الی
پاسخ
مرسی عزیزم.طاعات ما هم قبول.التماس دعا
مامان آتریسا
14 تیر 93 9:46
ماه عشق وبندگی مبارک عزیزم .ان شااله روزهای خوب وخوشی روداشته باشید.التماس دعا
مامان الی
پاسخ
برای شما هم مبارک وقبول باشه عزیزم.نفیسه جون تو دل شب موقع شیر دادن به آتریسا جونم برای تمام نی نی ها دعا کن .یاد من ونهالم هم باش