نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

تاتی تاتی وشیطونی

1393/4/12 11:54
نویسنده : مامان الی
311 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بهاری ترین دختر دنیا

نهالم،با تولد تو من متولد شدم وتو شدی همه چیز من

توشدی دلیل زندگی من،دلیل صبر وتحمل من،دلیل نفس کشیدن من

تو شدی معجزه زندگی من

حالا هر روز من با تو زنده میشم،با تو امیدوارتر میشم،با تو شادترم،با تو زیباترم

عسل مامان این روزها خیلی شیطون شدی وبا این کارهات قند تو دلمون آب میکنی

این شیطنت ها با بلند شدن و دستت رو به لبه های میز ومبل گرفتن وراه رفتن چند برابر شده

نازدونه مامان،تنها چیزی که گاهی اوقات تو رو از شیطونی متوقف میکنه اینه که بهت میگم دست نه.البته برای چند لحظه

وتو دوباره به کارات ادامه میدی.شیطونی جدید این روزهات اینه که میری سمت شومینه واگه ازت غافل بشم تمام سنگ ها رو میریزی بیرون

دخترم یادت باشه

اگه تو زندگیت به یه در بزرگ رسیدی

نترس وناامید نشو....

چون اگه قرار بود در باز نشه

جاش دیوار میذاشتن

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان آتریسا
14 تیر 93 9:49
فدای خودت وفدای اون موهای خوشگل وگوجه ات بره خاله .نهال جون قدرمامانت روخیلی بدون که توروتواین شرایط دست تنها داره بزرگ میکنه واینطوری بهت عشق میورزه
مامان الی
پاسخ
مرسی دوست خوبم.تو برای من الگوی یه مامان فداکار وصبوری.من خیلی به تو افتخار میکنم