نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

یه پرنسس یکساله

1393/2/29 18:53
نویسنده : مامان الی
393 بازدید
اشتراک گذاری

نهال کوچکم

 

آرزویم ریشه گرفتن وتنومند شدنت در جنگل سرسبز

 

زندگی است تا زیر چتر سایبانت به آرامش برسم.

 

عزیزم،پرنسس خوشگلم

 تو یکساله شدی.برای من که باورش خیلی سخته.در این یکسال خیلی از حرف ها وشرایط رو به جون خریدم وتحمل کردم.صبور بودم وصبورتر شدم.شکستم ولی نابود نشدم.افتادم ،باز هم بلند شدم.

از خودم گذشتم چون مادر شدم.اره عزیز دلم،من مادر شدم وتا اخرین نفس های عمرم برای تو مادری خواهم کرد.

 

نفس مامان،

ما نتونستیم تولدت رو درست تو روزش بگیریم،چون وسط هفته بود.برای اینکه همه مهمونهای عزیزمون بتونن

تو مراسم شرکت کنن تصمیم گرفتیم این جشن رو پنج شنبه یکم خرداد برگزار کنیم.

عزیزم تم تولد شما رو برای امسال کیتی انتخاب کردم. این روزها حسابی مشغول جور کردن وسایل هستم.

دیروز هم بردمت آتلیه ویه عالمه عکس خوشگل ازت گرفتن.یکی از عکس ها رو هم انتخاب کردم تا به عنوان

گیفت به مهمونامون بدیم.

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان شینا
1 خرداد 93 1:25
چه دخملی
مامان الی
پاسخ
قربون محبتتون.
مامان شینا
3 خرداد 93 12:04
مبارکه عزیزم ایشالا صد ساله شی منتظر دیدن عکسای خوشگلت هستیم
مامان الی
پاسخ
از لطفتون ممنونم.عکس ها رو براتون گذاشتم .حتما نظر هم بدید