نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

عکس های آتلیه نهال جون(سری سوم)

1393/11/9 13:38
نویسنده : مامان الی
967 بازدید
اشتراک گذاری

خجالتسلام عروسکم

دوباره طبق برنامه پارسال برای تقویم های بابا داوود باید یه سری عکس خوشگل ازت میگرفتیم.آخرین باری که آتلیه برده بودمت یک ساله بودی.والان یه پرنسس بیست ماهه.این دفعه رفتیم آتلیه بهبود که تقریبا نزدیک خونه بود .بین پل گیشا و شهر آرا.93/10/27 ساعت شش عصر من و تو ویه ساک لباس و البته استرس من و بازیگوشیهای توبی حوصله

اما از بخت خوب یه عمو افروز مهربون و بسیار صبور عکاس شما بود.کارمون حدود یک ساعت طول کشید که لحظه های آخر حسابی کلافه و بی حوصله شده بودی.البته صد در صد حق با تو بود عزیزم. دیروز برای انتخاب عکس ها رفتم و از بین کلی عکس خوشگل 12 تا رو برای تقویم سال 94 انتخاب کردم.

اینهم نتیجه کارمحبت

 

   ماشااله لا حول ولا قوه الا با الله                                    

پسندها (3)

نظرات (4)

مامان افسانه
10 بهمن 93 0:42
سلام مامان الی مهربون بلاخره موفق شدم وب شما بیام ادرس وبتون باز نمیشه و من با جست و جوی فزاوان تونستم وب خوشگل شما رو پیدا کنمیعنی پرسون پرسون خودمو رسوندم در خونتونخیلی خیلی خیلی دوردونه نازی دارین خدا براتون حفظش کنه عکسهاشم که نگو خیلی عالی شده مخصوصا اون عکسی که کنج دیواره داره به کلاهش نگاه میکنه هزار ماشاالله و هزااااااااااااااااار تا بووووووس
مامان الی
پاسخ
افسانه جون شرمنده که به زحمت افتادی و به خاطر این تلاشتون برای سر زدن به ما بینهایت ممنونم.امیدوارم بتونیم دوستای خوبی باشیم.
فرشته مهربون
11 بهمن 93 11:10
ای خدااااااااااااااااااااا.چقدر عسله این دخمل.الهی سالم باشی عروسک.مامان الی خیلی خیلی خدا رو شکر کن.خدا بهت ببخششه.
مامان الی
پاسخ
از لطفت ممنونم.
مامان آتریسا
11 بهمن 93 11:17
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای عزیزم.آخه ژستات توحلقم نهال جونم ...توهمه جوره بامزه وبانمکی .من عاشق اون عکس لختیه بالباس سفیدشم ...هزارباره ماشااله عزیزمی ..راستی الهام جون تقویم برای مافراموش نشه ها ...سالی که تقویمش باعکس نهال جونم باشه چی میشه
مامان الی
پاسخ
نفیسه جونم از تعریفات ممنونم چشمای خوشگل تو همیشه همه چیز رو خوب میبینه .چشششششششششششششم گلم حتما
کامیار
1 مرداد 94 11:42
مطالب وبلاگت قشنگه !