نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

یک سال و 268 روز با دخترم

1393/12/13 17:08
نویسنده : مامان الی
944 بازدید
اشتراک گذاری

سلام طلا خانوم

میدونی تا الان 15192 ساعت و 911530 دقیقه و 54961200 ثانیه رو باهم گذروندیم تا رسیدیم به 21 ماهگی تو

اما بعد از گذشت این 90 هفته حالا تو شدی یه خانوم بلا و خوشگل و نازنازی و خلاصه نفس من وبابا داوود

عزیزم گذاشتن این پست یه کم طولانی شد چون درگیر خونه تکونی هستم والبته شما هم در طول روز اصلا

به من اجازه دست زدن به لپ تاب رو نمیدی .حالا بریم برات یه گزارش بدم از پیشرفتات جیگر مامان

عاشق نقاشی کردن هستی از شکل های نقاشی هم کوه ابر ستاره ماه گل دریا و ماهی رو بلدی .من میکشم

تو اسمش رو میگی

دوست داری دستت رو روی کاغذ بذاری و بگی دست و منم دورش رو بکشم

چندتا از بازیهای موبایل رو هم یاد گرفتی .عکس و فیلم هم که تو گرفتنش استاد شدی .شیطونی هم میکنی

میری تو دفترچه تلفن و شماره میگیری و شروع میکنی یه حرف زدن و سخنرانی

سلوووم گفتن ما رو گشته جیگر طلا.

جدیدا با بابا داوود حمام میری و اینقدر دوست داری که دیگه موقع شستن سر گریه نمیکنی و خودت میری زیر

دوش و آواز میخونی و ....

علاوه بر گفتن جیش پی پی رو هم میگی .اصلا دوست نداری تو پوشکت پی پی کنی .فقط تو لگن

روشن و خاموش کردن تلویزیون کم بود که کار با dvd  و سی دی گذاشتن و برداشتن هم اضافه شد.

شب موقع خواب برات قصه میگم .خیلی دوست داری.حنی قصه رو هم بلد شدی.بهت میگم حسنی رفت بالای

درخت به چی دست بزنه میگی ماه

بهت میگم خوشگل خوشگلا کیه ...میگی: منم منم (فدااااااااااات )

شعر یه توپ دارم قل قلیه رو با هم میخونیم تو آخر هر بیتش رو میگی

یه جورچین برات خریدم تا روز دوم تمام میوه هاش رو یاد گرفتی و همه رو درست سر جاش گذاشتی

عاشق بیرون رفتن و گردش هستی .منم کوتاهی نمیکنم و هر وقت هوا خوب باشه و آفتاب باشه میبرمت بیرون

و حسابی بازی میکنی...

دختر خوشگا من دیگه بزرگ شده و دوست داره خودش غذا بخوره.

حالا دیگه براخودت حوله و مسواک داری قربوووووونت بوم

موقعی که دارم رانندگی میکنم مثل یه خانوم کنارم میشینی .منم خیالم راحته که هم اتفاقی برات نمیوفته و

هم سرگرم دیدن اطرافت هستی

خونه دیگه پر شده از صدای شیرین تو گاهی وقتا هم با حرکت اشاره دستت با من حرف میزنی ....

 

همچنان عاشق موبایل و دیدن فیلم تولدت ......

فروشگاه رفتن و خرید کردن و شیطونی کردن شما و ....

راستی اینم مبل مخصوص گل دخملمون

....و من و بابا داوود عاشق وجود و چهره پاک و معصوم تو

 

پسندها (3)

نظرات (3)

محمد
14 اسفند 93 23:06
سلام مهم اینه که حراج واقعی باشه... خریدی ارزان با تخفیف این روزای وبسایت تلیپ اینترنتی خرید کنید و در محل پرداخت کنید. telip.ir
مامان آتریسا
16 اسفند 93 11:15
اول ازهمه قربون خودت وقدوقیافه ی نجیب ومهربون ویه کم شیطونت ,دوم ازهمه قربون حوله ومسواک شخصیت دخترشیطون وشیرین زبون چه جوری به مامان الی حالی کنم که دلم برات یه ذره شده تابیارتت من ببینمت ها !!!وقتی نوشته های مامان رومیخونم دلم برات آب میشه وهمش قربون خودت وقربون شیرین کاریات میشم .درهرصورت چه ببینمت وچه نبینمت بهت بگم که دوستت دارم هوارتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مامان الی
پاسخ
نفیسه جون منم خیلی دلتنگتونم بخصوص برای عزیزدلم آتریسا جون .جور نشده بیام کاشان. با دیدن عکس های خوشگلی که از آتریسایی میذاری دلم وا میشه .روی ماهتون رو میبوسم دوست جونم .به امید دیدار عزیزم
مامان مهلا
11 فروردین 94 0:34
سلام هم مبلت خیییییییلی خوشکله هم حوله ت میارکت باشه عزیزم سال نو هم مبارکککککک