نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

جمعه های دل انگیز با نهال جون

1393/12/17 16:07
نویسنده : مامان الی
802 بازدید
اشتراک گذاری

محبتسلاااااااااااااااااااااااااااااااام به دخمل شیطونم محبت

عزیز دل مامان ،ماشااله هزار ماشااله اینقدر انرژی داری و پر جنب و جوش هستی که دیگه نگه داشتنت تو فضای بسته خونه خیلی سختهشیطان. به همین خاطر تا حرف بیرون رفتن از خونه رو میزنیم از خوشحالی جیغ میزنی خندهو میری تو اتاقت و در کمد لباسات رو باز میکنی(دیگه قدت میرسه) و کفشات رو برای من میاری. منم طبق معمول همیشه ضعف میکنم و ماچ پشت ماچبوس

روزهای جمعه چون بابا داوود هم مثل تو نمیتونه توی خونه بمونه برنامه تفریحی داریمچشمک.یکی از جمعه ها رفتیم پارک آب و آتش که روبروی پارک طالقان بود و بایه پل خیلی حوشگل بهم وصل شده بود.برای بدو بدو کردن تو عالی بودخجالت.مخصوصا اون پل که کف چوبی داشت و از راه رفتن روش و صدایی که میداد خیلی خوشت اومده بودگیج

یه جمعه دیگه رفتیم پارک ژوراسیک که توش پر از دایناسورای متحرک بود .انتظار داشتم به خاطر شکل و صدایی که داشتن بترسی و گریه کنی ولی اولش یه کم متعجب بودی و دهنت باز مونده بود و از بغل من یا بابا داوود پایین نمیومدی .همش تکرار میکردی آااااا.تعجب

ولی کم کم ترست ریخت و خواستی خودت همه جا بری و دوباره بدو بدو شروع شدخنده

یه جمعه دیگه رفتیم دریاچه چیتگر .هوا خیلی سرد بود و باد هم میومد .به همین خاطر به خاطر تو نتونستیم سوار قایق بشیم .ولی یه پارک بود که تو رو حسابی سرگرم کرد

دیگه خودت از پله ها بالا میرفتی و از سرسره پایین میومدی

محبتعروسک مامان

این روزها بیرون رفتن از خونه برای من یا بابا داوود چیزی جز اذیت شدن و خستگی و کلافه شدن نداره .چون

باید فقط حواسون به تو باشه تا خدایی نکرده نیوفتی یا اتفاقی برات پیش نیاد.اما بدون عزیز دلم ،پشت تموم

اون خستگی ها و کلافه شدن ها یه لذتی وجود داره که قابل مقایسه با هیچ کدوم از روزهایی نیست که بدون

وجود نازنین تو بیرون میرفتیم و خوش میگذروندیم.ممنون از خدای مهربون که تو رو به ما داده و ممنون از تو که

توی زندگیمون هستی .با وجود تو از همه چیز لذت میبریم محبت

جیگر مامان ،یه وقتایی که هوا خوب باشه میبرمت محوطه جلوی خونه و حسابی بازی میکنی

خجالتخیلی دوووووووووووووووووووووووووووستت دارمبوس

پسندها (3)

نظرات (3)

مامان آتریسا
18 اسفند 93 10:20
سلام الهام جون .خوبید؟سلامتید؟دقیقا شیطنت های بیرون نهال جون رووسختیهاشودرک میکنم ومیفهمم به خاطرهمینم ازاینکه بازم انقدرهوای دخملمون روداری وهمش سعی میکنی بهش خوش بگذره ازت ممنونم .نهال جون دلم میخوادبهت بگم توبهترین مامان وبابای دنیا روداری .امیدوارم قدرشونوبدونی ووقتی بزرگ میشی بدونی که اونا چقدردوستت داشتن ودارن...............منم خیلی دوستت دارم شیطون بلا
مامان الی
پاسخ
سلام عزیزم تا دوست خوبی مثل تو دارم چرا بد باشم .مرسی به یادم هستی.روز شماری میکنم تعطیلات شروع بشه بیام پیشتون و یه دل سیر تو عشقم آتریسا رو ببینم .به امید دیدار عزیزم.
مامان الهام
25 اسفند 93 15:59
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان آتریسا
7 اردیبهشت 94 8:38
سلام الهام جون .خوبید؟چه خبرا؟تازه گیا دیربه دیرآپ میکنی .مامنتظرعکسهای نهال جون توسال جدیدهستیم ها