نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

روزانه های 23 ماهگی نهال جوووون

1394/2/19 16:41
نویسنده : مامان الی
641 بازدید
اشتراک گذاری

نهال زندگی من در آستانه دو سالگیه و روز به روز بزرگتر شدن و تکاملش رو به من نشون میده.چیزی که مدتیه منو ذوق زده کرده ،حرف زدن نهال جونه. طوری که ما بهش میگیم طوطی سخنگو.چون هرچی بهش میگیم رو بلافاصله تکرار میکنه.بعضی ها رو کاملا میگه و بعضی ها رو با زبون شیرین بچگیش ادا میکنه مثل:

تپو(پتو)    ابس(اسب)    تبسیح(تسبیح)  عبق(عقب)   دابود(داوود)   ماکا(ماکارونی)  کاکا(کاکائو)   باش(بالش)    کپش(کفش)  .....

چندتا کلمه انگلیسی هم بلد شده مثل سیب میگه apple  سلام hello  خداحافظbye .....

عاشق رقصیدن شده این دخمله.با شنیدن هر موزیکی شروع میکنه به رقصیدن .حتی اگه وسط خیابون باشه.(اعتماد به نفسش کشته منو)

تازگی ها به بالش و پتوش وابسته شده .مخصوصا بالش که بهش میگه باش.دقتی از خواب پا میشه با اون باید بره رو لگنش بشینه ....

تازگی ها به منو باباش باج هم میده .برای اینکه کارش راه بیفته به باباش میگه دابودی  و من هم میشم مامانی.

به قول خودش عاشق تاب عباسیه .سیر نمیشه از پارک رفتن

وقتی دارم بهش غذا میدم ،هر وقت سیر میشه میگه بسه

گاهی موقع بازی کردن به خودش میگه نکن ااا

غذا خوردنش هم مثل همیشه با دیدن فیلمهای موبایل و بازی کردن.

از پوشک کردنش متنفر شده و این برای من نشونه خوبیه

از خواب که پا میشه میگه بستنی

خلاصه اینکه دخمله داره بزرگ میشه و ما روز به روز عاشقترش میشیم و با این حرف زدنش منو خوشحالتر .به قول خودش مشااله.

راستی یادم رفت بگم موبایل رو با تمام بازیها و فیلماش قورت میده

 

مامان همیشه برای نهال زندگیش دست به دعاست

پسندها (1)

نظرات (4)

ĸoѕαr
19 اردیبهشت 94 17:19
با سلام وب مفيد و زيبايي داريد اگه موافقيد تبادل بنر يا لينك كنيم خبر بديد خوشحال ﻣﻴﺸﻢ
مامان الی
پاسخ
سلام عزیزم حتما باعث افتخار منه .با ارزوی داشتن یه ارتباط دوستانه همیشگی
مامان آتریسا
20 اردیبهشت 94 10:33
می بالم به خودم چراکه عزیزترین دوستانم چنین عزیزان سالمی دارن .الهام جون ازنوشتن تواناییهای نهال جون برای منم جالبه وباتمام وجودم ذوق زده میشم .ان شااله خدا شما مادرودخترعزیزرو بهم وبرای هم ببخشه وهمیشه ازخوشیهاتون برامون بنویسی .دوستتون دارم
مامان الی
پاسخ
مرسی دوست خوبم تو همیشه به من انرژی میدی .شاد بودن تو و همسر و آتریسای عزیز برای من هم باعث خرسندیه و از این بابت خدا رو شکر میکنم
مامان آتریسا
20 اردیبهشت 94 10:34
نه به اون پستونک خوردنت نه به اون پا روپا انداختنت نه به اون بازی کردن باموبایلت
مامان آتریسا
27 اردیبهشت 94 12:45
فرداتولدنهال جونه هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااپیشاپیش تولدت مبارک خاله جونی