نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

میوه خوردن نهال

1393/3/4 11:31
نویسنده : مامان الی
291 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دوردونه مامان

 

سلام.الان که دارم این پست رو مینویسم پایین پای من نشستی وداری با اون دستهای کوچولوت سررسید من رو

 

ورق میزنی وخیلی اروم یه چیزهایی رو که من نمیفهمم زمزمه میکنی .فکر کنم داری میخونی.

 

فدات شم که از الان داری خوندن رو شروع میکنی.من هم به خاطر این علاقه ات هر شب برات کتاب میخونم

 

 

                                                        

 

اما یکی از چیزهایی که وقتی شروع به خوردنش میکنی  به وجد میاییم ،میوه خوردنته

 

حتی اگه کسی رو هم ببینی که داره میوه میخوره شروع میکنی به جیغ کشیدن وتا بهت ندیم ساکت نمیشی

 

آفرین دختر گلم که به سلامتی و تغذیه اش اهمیت میده

 

 

عاشق پرتقالی

 

 

 

اگه جلوت رو نگیرم یه پرتقال رو درسته میذاری تو دهنت

 

 

اخ ترش بود

 

 

 

بابا داوود بذار میوه ام رو بخورممتنظر

 

 

  

 

خیلی دوستتتتتتتتتتتتتتت دارم دخترک میوه خورم

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)