نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

برنامه ویژه آموزشی

1393/4/16 15:24
نویسنده : مامان الی
698 بازدید
اشتراک گذاری

نهالم

مرا کم دوست داشته باش

اما همیشه دوست داشته باش،عشقی که گرم وشدید است،زود میسوزد وخاموش می شود

عشقی که دیر بپاید،شتابی ندارد

گویی که برای همه عمر وقت دارد

مرا کم دوست داشته باش ،اماهمیشه دوست داشته باش

اگر مرا بسیار دوست بداری،شاید حس تو صادقانه نباشد

کمتر دوستم بدار،تا عشقت ناگهان به پایان نرسد

من به کم هم قانعم.واگر عشق تو اندک ولی صادقانه باشد،من راضی ام

دوستی مادر ودختری از نوع پایدارش،از هر چیزی باارزش تر است

مرا کم دوست داشته باش ،اما همیشه دوست داشته باش

 

سلام ملوسکم

خوب داری روز به روز برای ما شیرین تر و دوست داشتنی تر والبته شیطون تر میشی.منم که حسابی مشغول

سر وکله زدن باهات هستم.هرچند روزه های این ماه عزیز دیگه رمقی برام نذاشته ولی سعی میکنم تو زیاد

متوجه بی حالی من نشی.

صبح ها بخاطر گرمی هوا بیرون نمیرم ،بجاش هر روز عصر برنامه پارک رفتنمون سر جاشه.

چند روز پیش یه سری به دکتر مهربونت زدیم (دکتر داوود طالبیان ) تا شما رو دید شروع کردی به دست زدن

وخندیدن و از اون عشوه هایی که مخصوص خودته

به دکتر گفتم برای چکاپ اومدم،خندید وگفت الهام خانوم چکاپ چیه؟ روحیه وروان سالم دخترت رو ببین

این سالمترین کوچولویی که تا حالا دیذم.فوق العاده هوش هیجانی بالایی داره که کار شما رو سختر میکنه

باید این هوش رو پرورش بدی

البته یه کم هم از اضافه وزن شما شاکی بود(تو دلم کلی خندیدم)به قول خودش بچه ها باید تا یک سالگی سه

برابر بشن ولی این نهال خانوم پنج برابر شده(بیخیال دکتر جونم)

از نظر قد هم باز به قول خودش میگه نمیدونم این دختر تا کجا میخواد بره(81)

بعد از تمام این حرف ها پیشنهاد داد که باید برای نهال یه برنامه آموزشی دقیق در نظر گرفته بشه تا فعالییتش

هدفمند وکنترل بشه

این هم از برنامه ای که با هم داریم ،خوندن کتاب ،وشروع بکارگیری بسته اموزشی هوشان که چند ماه پیش برات خریدم

روزهای اول خیلی سخت بود که بنشینی و وقتت رو با کتاب بگذرونی ولی بالاخره موفق شدددددددددددم

نهالم آرزو دارم یه کتابخونه تو اتاقت باشه پر از کتاب .از یک سالگی تا انشالله صد سالگیت .پشت همه کتاب هایی که برات میخرم تاریخ میزنم ویه جمله مینویسم .امیدوارم وقتی خیلی بزرگتر شدی با دیدن اینها بفهمی که چقدر برام مهم وعزیزی.

طلای مامان ،

اولین پنج شنبه ماه رمضان رو برای افطار به زیارت امام زاده صالح رفتیم که  ما اسمش رو گذاشتیم

دلکده. هر وقت دلمون میگیره من وبابا داوود اونجاییم.این آقای بزرگوار هم همیشه غریب نوازی میکنه ودست

خالی ما رو راهی نمیکنه.من عاشق حال و هوای این امام زادم.

زیارتت قبول نهالم

 

حالا بگم از یه کار جدیدت که حدود یک ماهی هست که انجامش میدی

الهی مامان فدای خودت با این همه استقلالی که داری

اینهم جایزه نهال جون به خاطر کار خوبش واینکه به حرف های مامان الی گوش میده

کره هوش ویه کتاب خوشگل

 

پسندها (1)

نظرات (3)

مامان آتریسا
17 تیر 93 9:26
ای جان .عکساتوکه نگاه میکردم خیلی دل تنگت شدم .عزیزم دوستت دارم هوارتا
مامان الی
پاسخ
مرسی نفیسه جون.ما هم دلتنگیم.آتریسا رو ببوسسسسسسسسسسسسس
مامان پرهام
17 تیر 93 12:31
سلام خاله جون.تبریک میگم .زود داری بزرگ میشی نفس.افرین به این مامان الهام که اینقدر خوش فکره.راستی الی جون آدرس دکتر رو برام اس کن.
مامان الی
پاسخ
سلام عزیزم.چشم.فرستادم.پرهام رو ببوس
خاله پرستو
18 تیر 93 10:19
نهال جونم قربونت بره خاله.پیش ما هم بیا.دلتنگت شدیم.روز به روز داری خوشگل تر و نازتر میشی.فدااااااااااااااااااااااااااااااااات شه خاله
مامان الی
پاسخ
lمرسی وخیلی لطف داری پرستو جون. قرار بود بیای خونمون.پس چی شد؟