نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

هر کجا بوی خدا می آید

1393/4/28 22:52
نویسنده : مامان الی
1,677 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا من در این شب از تو چه بخواهم؟

همه چیز در برابر تو کوچک است.

وجز تو

هیچ چیز دیگری خواستنی نیست.

خدایا:

دستانی عطا کن که تو را برایم از تو بخواهد

خدایا :

سرنوشتمان را خیر بنویس ،تقدیری مبارک

تا هر چه را تو دیر میخواهی زود نخواهیم

وهر چه را تو زود میخواهی ،دیر نخواهیم

سلام همه وجودم،همدمم

با هم روزها وشبهای ماه رمضون رو داریم سپری میکنیم وحالا رسیدیم به نقطه اوج به نقطه پاک شدن و دوباره پرواز کردن،به نقطه خواهش وتمنا

امسال هم خدا توفیق داد تا در شب بیست ویکم وشب شهادت حضرت علی(ع)مهمان پسرش هلال بن علی باشیم هم برای ادای تسلیت هم برای انجام مراسم شب قدر

وظیفه خودم میدونستم که تو رو هم در این شب عزیز با خودم همراه کنم .هر چند خودت هم متوجه خاص بودن این شب شده بودی وتا خود سحر پا به پای من در انجام تمام اعمال اومدی

از غسل شب قدر بگیر تا خوندن جوشن وسر گرفتن قران و .....

خدایا به حق این شب های عزیز نور ایمانت رو در وجود نهالم برای همیشه خفظ کن

خدایا اگه تو دست دخترم رو بگیری،هیچ کس اون رو دست کم نمیگیره

خدایا مادرم....برایم حفظش کن .به دعای خیرش محتاجم

خدایا صدام رو میشنوی؟

سلامتی ،سلامتی سلامتی دخترم

صالح بودن دخترم

عاقبت به خیری دخترم

خدایا من تو غربت دارم نهالم رو بزرگ میکنم ،تنهام، خیلی تنها .تو دست منو رها نکن

خدایا به حق این کتاب بهترین سرنوشت رو برای عزیزانم بنویس

خدایا به حق خون مولا هیچ پدر ومادری رو با مریضی فرزندش امتحان نکن

خدایا تمام نام های قشنگ تو بوی بهشت میدهد .امشب گذاشتم روی زخم های دلم.

خدایا

امشب همه از تو میخوان که بدی

اما من از تو میخوام بگیری

غصه ها،دردها وگرفتاری های همه کسانی رو که دوستشون دارم ولی دوستم ندارن

به یادشون هستم ولی حتی گوشه ای از خاطرشون هم نیستم.

 

...و در پایان ،نهالم قول بده

هیچوقت تنهام نذاری

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان افسانه
29 تیر 93 2:48
چه دخمل نازی داری هزار ماشاالله خیلی دعاهای قشنگی کردی مامان الی برای تک تکشون امییییین
مامان الی
پاسخ
مرسی عزیزم.طاعات قبول.التماس دعا
مامان آتریسا
31 تیر 93 10:20
برای تک تک دعاهات ازته دلم آمین گفتم .الهی قربون اون وروجک برم که تسبیح دستشه وداره دعامیکنه .فدتش بشم که این چنین قرآن به سرگرفته وسرسجاده نشسته .الهی به حق این ماه واین روزهای عزیز عاقبت به خیرباشه وماهم خوشحال ازخوشحالیتون
مامان الی
پاسخ
مرسی خاله مهربون.خیییییییییییییییییییییلی دوستت دارم
مامان الهام
1 مرداد 93 17:34
عسلم چقدر خوشگلی شما فدات بشم خانومی چه دعاهای قشنگی کردی و همین طور ممنون که به وب سلنای ما سر زدین نهال جون رو ببوسین
مامان الی
پاسخ
ممنون الهام جون.خیلی لطف کردی اومدید.با اجازه شما رو لینک کردم
خاله گیتای آتریسا
12 مرداد 93 7:53
مامان نهال کوچولو امیدوارم خدا نهال عزیز را برای شما وشمارا برای اون حفظ کنه خیلی تحت تأثیر دعاهای خالصانه تون قرار کرفتم وبا هر کدامشون آمین گفتم .
مامان الی
پاسخ
سلام خاله گیتا جون.مرسی که به ما سر زدید.خوش به حال آتریسا جون با این خاله مهربونی که داره. باز هم از لطفتون ممنونم.خدا آقا سعید گل رو هم برای شما حفظ کنه