نهالنهال، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

دنیای شیرین نهال

نهالم دو سالگیت مبارک

1394/3/3 18:09
نویسنده : مامان الی
892 بازدید
اشتراک گذاری

نهال زندگیم ،عشقم ،دخترم پا به دنیای دو سالگیش گذاشت و من رو هم با خودش وارد یه دنیایی پر از

شیرینی و عشق و شادی کرد.حالا دیگه پرنسس من برای خودش خانومی شده .خدا میدونه که چقدر

دوستش دارم .به خاطرش از خودم گذشتم و بعد از این هم از همه چیز خواهم گذشت

دلم میخواست مثل پارسال براش یه تولد مفصل بگیرم ولی پای یه نذر وسط بود و برای ادا کردنش

از این کار گذشتم .

از طرف دیگه دوستان خیلی خوبی داریم که نهال رو خیلی دوست دارن و اصرار

داشتن که به خاطر نهال باید دور هم جمع بشیم و یادی از پارسال بکنیم و تولد نهال جون رو بی مراسم نذاریم

و ما هم اطاعت امر کردیم و این دوستان گل رو به رستوران سیمرغ دعوت کردیم

برای تولد امسال نهالم تم میکی موس رو انتخاب کردم .رستورانی رو که انخاب کرده بودیم اجرای موسیقی زنده داشت که برای مراسم ما خیلی لازم بود.

ولی مکان سنتی رستوران و اون موسیقی زیاد برای نهال جون خوشایند نیود و خیلی خستش کرد .طوری که همش به من چسبیده بود و میگفت بریم بالا.الهی براش بمیرم هیچ کاری دستم نبودبه همین خاطر خیلی از نهال خوشحال و خندان تو این عکس ها خبری نیست

دفتر یادگاری برای نهال

مراسم پذیرایی ما با چای و قلیان برای مهمون هامون شروع شد و بعد از خوردن پیش غذا و شام با خوندن

اهنگ تولد توسط خواننده گروه موسیقی ،کیک تولد رو آوردن .البته نهال جون زیاد علاقه ای به فوت کردن شمع

نداشت چون خیلی خسته شده بود.من هم نه شام خوردم و نه کیک .فقط در حال آرام کردن نهال بودم

کادوی تولد مامان و بابا

کادوهای دوستان گلمون به نهال جون

نوشتن یادگاری برای نهال جووووووووووووون

انشالله تولد بیست سالگیش

اینهم نهال جون ما که فقط میخواست هر طور شده خودش رو از اون همه سرو صدا نجات بده .

رقص نهال جوووووووووووووووون

 

آرزویم 

                                                          سلامتی      

                                                                                      شادی

                                                                                                                    سعادت

                   و عاقبت به خیری نهالم                                                                                                                                 

                                   

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (2)

نظرات (5)

مامان ويانا
4 خرداد 94 11:06
سلام بسیار خوش حال خواهم شد به من رای بدهید عدد 36 رو به 1000891010 ارسال کنید
مامان عسل 
4 خرداد 94 11:14
سلام عزیزم...تولدت مبارک نهال خانوم خوشگل..ایشالله تولد۱۲۰سالگیتوکنارخانواده جشن بگیری
مامان الی
پاسخ
سلام خانومی مرسی از لطفتون.با آرزوی بهترین ها برای شما
مامان آتریسا
9 خرداد 94 9:39
بازم تولدت مبارک گلاب خانوم .جای ماخالی الهام جون................ان شااله 120 سالگیت درکنارمامان وبابای گلت نهال جونم
ایرانی
11 تیر 94 16:13
سلام خدا دخترتون رو حفظ کنه ایشا الله که خوشبخت و موفق باشین فقط یه انتقاد قلیون اون دست خانمه دیگه خیلی بد بود
ایرانی
11 تیر 94 16:14
سلام خدا دخترتون رو حفظ کنه ایشا الله که خوشبخت و موفق باشین فقط یه انتقاد قلیون، اون هم دست خانمها دیگه خیلی بد بود